
بهتر است سواد مالی از همان دوران کودکی آموزش داده شود. زیرا چنین افرادی در بزرگسالی موفقتر هستند؛ حتی برخی تحقیقات نشان دادهاند والدینی که سواد مالی بالاتری داشته و در مدیریت امور مالی خانواده موفقتر عمل کردهاند.

منظور از اهمال کاری یا همان تنبلی این است که کاری را که باید انجام دهیم را به آینده موکول کنیم. یا به عبارت دیگر به تعویق انداختن یا سهل انگاری کردن در انجام کارها، این رفتار بهعنوان یک عادت نامطلوب شناخته شده است. این رفتار ناهنجار از یک فرد به افراد دیگر و بهتدریج به جامعه سرایت میکند. در تنبلی اجتماعی، فرد تمایل کمتری به تلاش در کار گروهی دارد.

اگر شما یک حسابدار هستید و قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید ، این مقاله به شما کمک خواهد کرد که کشور هایی که بازار کار خوبی برای حسابداری دارند را بشناسید و برای مهاجرت به بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران تصمیم جدی بگیرید.

اصول حسابداری و مفاهیم مرتبط با آن ها ، نکات حسابداری مجموعهای از قواعد و اصول کلی است که تمامی حسابداران مثل الگوی انجام کار ، در کلیه مرحله های حسابداری ، از آن ها به کار می برند طبق مفروضات محیطی موجود در علم حسابداری ، برای ثبت و گزارش گری مالی ، به رهنمودها و دستورالعملهای کامل تر و مشخص تری احتیاج است .

مزایا و معایب حسابداری ، حسابداری نیز ماند هر شغل دیگری دارای مزایا و معایبی می باشد. با استفاده از این مزایا و معایب می توان تشخیص داد که چه افرادی برای شغل حسابداری مناسب هستند

شغل حسابداری و آینده آن ، شغل حسابداری به منظور جمع آوری اطلاعات مالی برای مدیران شرکت ها و سازمان های دولتی به منظور تصمیم گیری، ایجاد شده است.